Resor & Blommor

Posted by Fanny Mattila 2013-01-11 @ 21:55:16

Idag har jag vart ledig, antagligen så att dom kan "använda" mig i helgen lite mer. Vilket som jag är glad. Fick tränat både pilates och någon slags powerwalk. Har även packat Erikas resväska för om en timme ska vi åka till Maine över helgen. Dom säger att det ska vara fint där så tänkte varför inte, plus att jag vill se så mycket jag kan av USA innan året är slut. 

Funderar på att köpa mig en karta och pricka av vart jag vart. Vem vet om jag inte får så många prickar detta året kanske jag får det ett annat år. 

Fick också veta att jag ska ta ut halva min semester i april/maj. Vill så gärna till Florida och så tar jag Californien i Oktober. Så ifall någon är sugen på en vecka i Florida med mig i April/Maj så är jag på! (eller om min familj nu får för sig att dom vill komma hit så går det bra med..)

Här får ni bilder som inte alls har med saken att göra..
 

Kommentarer
Postat av: jessie

Vart eller hur redigerar du dina bilder? :)

Kram <3 /Jessie

2013-01-11 @ 23:11:36
URL: http://frostypink.blogg.se
Postat av: emma ❥ olivias mamma

Vilken härlig blogg i fina ljusa färger! :-)

2013-01-12 @ 09:30:12
URL: http://emmaloves.webblogg.se
Postat av: Malin Olofsson

Fina blommor :D

2013-01-12 @ 11:34:15
URL: http://darksess.com/
Postat av: minea

Färgerna på dessa bilder är sjukt vackra!!

2013-01-12 @ 12:12:47
URL: http://snowflaakes.blogg.se
Postat av: Beata

Älskar kartidén, så skulle jag också vilja göra.

2013-01-12 @ 13:02:06
URL: http://ringbeata.blogspot.com
Postat av: Carima

hallå!

Såg din kommentar i någon träningsblogg om problem du haft när du överanstränger dig. Har också haft problem med löpningen, dock i andra muskler (fastän jag tränat hårt och mycket i hela mitt liv. Det är förmodligen överansträning och förslitningar det beror på. Tips är att vila från just löpning men fortfarande hålla igång på andra sätt. Spinning, rodd och trappmaskin på gym är riktigt bra pulshöjare. Tåhävningar, utfall och andra benövningar är väldigt bra för att bygga muskler som är NÖDVÄNDIGA för att du ska kunna löpa. Det kan kännas trögt, men ge inte upp. Det är värt det!

Lycka till/
C

2013-01-13 @ 18:37:04
URL: http://ch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0